Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XXIV sesji.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.
8.
Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalności:
a)
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
b)
Komisji Budżetu i Finansów,
c)
Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,
d)
Komisji Rozwoju Gospodarczego.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pniewy oraz planów miejscowych. (druk 209/20, opin. K. RG) Kier. Ref. IiGP/J.Franek
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia aglomeracji Pniewy. (druk 212/20, opin. K. RG) Kierownik Ref. IiGP
11.
Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pniewy. (druk 213/20, opin. K. RG) Kier. Ref. MKiOŚ/D.Dubiel
12.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2020. (druk 214/20, opin. K. BiF) Burmistrz/Skarbnik
13.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2020 - 2028. (druk 215/20, opin. K. BiF) Skarbnik
14.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2020. (druk 216/20, opin. K. BiF) Skarbnik
15.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2021-2028. (druk 217/20, opin. K. BiF) Skarbnik
16.
Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2021 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.
17.
Przedstawienie opinii komisji stałych oraz wniosków radnych.
18.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.
19.
Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.
20.
Dyskusja nad wniesionymi autopoprawkami i ich przegłosowanie.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na rok 2021. (druk 218/20)
22.
Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2021. (druk 219/20) Przewodn. K. Rewizyjnej
23.
Przedstawienie planów pracy Rady Miejskiej i komisji stałych Rady na rok 2021.
24.
Interpelacje i zapytania radnych.
25.
Wolne wnioski i informacje.