« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji.

4. Przyjęcie porządku obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalności:

a) Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,

b) Komisji Budżetu i Finansów,

c) Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,

9. Podjęcie uchwały w sprawie aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pniewy oraz planów miejscowych. (druk 209/20, opin. K. RG) Kier. Ref. IiGP/J.Franek

10. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia aglomeracji Pniewy. (druk 212/20, opin. K. RG) Kierownik Ref. IiGP

11. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pniewy. (druk 213/20, opin. K. RG) Kier. Ref. MKiOŚ/D.Dubiel

12. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2020. (druk 214/20, opin. K. BiF) Burmistrz/Skarbnik

14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2020. (druk 216/20, opin. K. BiF) Skarbnik

16. Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2021 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.

18. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.

19. Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.

20. Dyskusja nad wniesionymi autopoprawkami i ich przegłosowanie.

22. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2021. (druk 219/20) Przewodn. K. Rewizyjnej

24. Interpelacje i zapytania radnych.

25. Wolne wnioski i informacje.

26. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej