« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Informacja o funkcjonowaniu Pniewskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego.

9. Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały Nr XLII/369/14 z dnia 30 października 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania. (druk 232/21, opin. K. OKiSS) Kierownik OPS

10. Podjęcie uchwały w sprawie informacji z realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Pniewy na lata 2018 – 2032” za rok 2020. (druk 233/21, op. K. RG) J.Czepczyńska

11. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu aktywizacji gospodarczej przy ulicy Poznańskiej w Pniewach. (druk 234/21, opin. K.RG) J.Franek

12. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2021. (druk 235/21, opin. K. BiF) Skarbnik

13. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2021 – 2028. (druk 236/21, opin. K.BiF) Skarbnik

14. Przyjęcie apelu w sprawie podziału środków finansowych UE na programy regionalne w latach 2021 - 2027.

15. Interpelacje i zapytania radnych.

16. Wolne wnioski i informacje.

17. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej