Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XXVI sesji.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.
8.
Informacja o funkcjonowaniu Pniewskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały Nr XLII/369/14 z dnia 30 października 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania. (druk 232/21, opin. K. OKiSS) Kierownik OPS
10.
Podjęcie uchwały w sprawie informacji z realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Pniewy na lata 2018 – 2032” za rok 2020. (druk 233/21, op. K. RG) J.Czepczyńska
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu aktywizacji gospodarczej przy ulicy Poznańskiej w Pniewach. (druk 234/21, opin. K.RG) J.Franek
12.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2021. (druk 235/21, opin. K. BiF) Skarbnik
13.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2021 – 2028. (druk 236/21, opin. K.BiF) Skarbnik
14.
Przyjęcie apelu w sprawie podziału środków finansowych UE na programy regionalne w latach 2021 - 2027.
15.
Interpelacje i zapytania radnych.
16.
Wolne wnioski i informacje.