Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z IV i V sesji.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.
8.
Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze. Skarbnik Elżbieta Bandurowicz
9.
Ocena funkcjonowania systemu odbioru odpadów komunalnych. Kier. Ref. GKiOŚ Maciej Wieczorek
10.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce. (druk 34/24, opin. K.BiF) Kier.Adrianna Chojan
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia dotacji podmiotowej na 2025 rok dla Centrum Integracji Społecznej. (druk 35/24, opin. K.BiF) Zastępca Burmistrza Ryszard Napierała
12.
Podjęcie uchwały w sprawie "Sołeckiej Strategii Rozwoju wsi Jakubowo". (druk 36/24, opin. K.RG) Kier.Aleksandra Gularek
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przedstawiciela Rady Miejskiej w Radzie Gminnej Działalności Pożytku Publicznego w Pniewach. (druk 37/24, opin. K.OKISS) Insp.Iwona Nowak
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia z obowiązku najmu nieruchomości w drodze przetargu.(druk 38/24, op. K.RG)Inspektor Hanna Matuszczak-Smorawska
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zgody na sprzedaż nieruchomości. (druk 39/24, opin. K.RG) Inspektor Hanna Matuszczak-Smorawska
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zgody na sprzedaż nieruchomości. (druk 40/24, opin. K.RG) Inspektor Hanna Matuszczak-Smorawska
17.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi. (druk 41/24, opin. K.SWiP) Przew. Kom. SWiP Tomasz Fliger
18.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2024.(druk 42/24, op. K. BiF) Skarbnik E.Bandurowicz
19.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2024-2032. (druk 43 /24, opin. K.BiF) Skarbnik Elżbieta Bandurowicz
20.
Interpelacje i zapytania radnych.
21.
Wolne wnioski i informacje.