Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z VIII sesji.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.
8.
Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalność za rok 2024:
a)
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
b)
Komisji Budżetu i Finansów,
c)
Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,
d)
Komisji Rozwoju Gospodarczego.
9.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Pniewy na lata 2023-2033”. (druk 77/24, op. KRG) Kierownik A. Gularek
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości. (druk 68/24, opin. KRG) Kierownik A. Straśko
11.
Podjęcie uchwały w sprawie diet radnych Rady Miejskiej Pniewy i zwrotu kosztów podróży służbowych. (druk 69/24, opin. KBiF) Kierownik M. Balcer
12.
Podjęcie uchwały w sprawie diet sołtysów sołectw Gminy Pniewy. (druk 70/24, op. Kom. BiF) Kierownik M. Balcer
13.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2024. (druk 71/24, opin. K.BiF) Skarbnik
14.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2024-2032. (druk 72/24, op. Kom. BiF) Skarbnik
15.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024. (druk 73/24, op. K. BiF) Skarbnik
16.
Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2025 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.
17.
Przedstawienie opinii komisji stałych oraz wniosków radnych.
18.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.
19.
Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.
20.
Dyskusja nad wniesionymi autopoprawkami i ich przegłosowanie.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2025-2034. (druk 74/24, op. K.BiF) Skarbnik
22.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na rok 2025. (druk 75/24, op. K.BiF) Skarbnik
23.
Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2025. (druk 76/24) Przew. Kom. Rewizyjnej J. Piechocki
24.
Przedstawienie planów pracy Rady Miejskiej i komisji stałych Rady na rok 2025.
25.
Interpelacje i zapytania radnych.
26.
Wolne wnioski i informacje.