« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalność za rok 2024:

a) Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,

c) Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,

9. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Pniewy na lata 2023-2033”. (druk 77/24, op. KRG) Kierownik A. Gularek

11. Podjęcie uchwały w sprawie diet radnych Rady Miejskiej Pniewy i zwrotu kosztów podróży służbowych. (druk 69/24, opin. KBiF) Kierownik M. Balcer

12. Podjęcie uchwały w sprawie diet sołtysów sołectw Gminy Pniewy. (druk 70/24, op. Kom. BiF) Kierownik M. Balcer

14. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2024-2032. (druk 72/24, op. Kom. BiF) Skarbnik

15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024. (druk 73/24, op. K. BiF) Skarbnik

16. Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2025 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.

19. Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.

23. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2025. (druk 76/24) Przew. Kom. Rewizyjnej J. Piechocki

26. Wolne wnioski i informacje.

27. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej