« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Przyjęcie porządku obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Informacja o stanie bezpieczeństwa w gminie. /Arkadiusz Wieczorek Komendant Straży Miejskiej w Pniewach; Dariusz Serwata Komendant Komisariatu Policji w Pniewach.

9. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia gminy Pniewy do realizacji Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego- edycja 2025. (druk 80A/25, opin. Kom. OKiSS) Dyrektor CUS B. Markiewicz

10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025 w Gminie Pniewy. (druk 81A/25, opin. Kom. OKiSS) Dyrektor CUS B. Markiewicz

11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Pniewy i jej jednostkom organizacyjnym, warunki dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu uprawnionego do udzielania tych ulg. (druk 82/25, op. Kom. BiF) Kierownik A. Straśko

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości. (druk 83A/25, opin. Kom. RG) Kierownik A. Straśko

13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia statutu związku powiatowo-gminnego pod nazwą „Wielkopolski Transport Regionalny” z siedzibą w Poznaniu. (druk 84A/25, opin. Kom. RG) Mec. R. Hojan

14. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi. (druk 85/25, opin. Kom. SWiP) Przewodniczący T. Fliger

15. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2025.(druk 86A/25, op. Kom. BiF) Skarbnik

16. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2025-2034. (druk 87A/25, op. K. BiF) Skarbnik

17. Interpelacje i zapytania radnych.

18. Wolne wnioski i informacje.

19. Zakończenie.

20. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej za rok 2024 / Przewodniczący J. Piechocki

« Powrót do strony głównej