« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Przyjęcie porządku obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalność za rok 2023:

a) Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,

c) Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,

9. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2023. (druk 494/23, opin. K.BiF) Skarbnik E.Bandurowicz

10. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2023 – 2032. (druk 495/23, op. Kom. BiF) Skarbnik E.Bandurowicz

11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2023. (druk 496/23, op. K. BiF) Skarbnik E.Bandurowicz

12. Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2024 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.

15. Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.

17. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2024-2032.(druk 497/23, op. K.BiF)Skarbnik

19. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2024. (druk 499/23) Przew. Kom. Rewizyjnej J.Ratajczak

21. Interpelacje i zapytania radnych.

22. Wolne wnioski i informacje.

23. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej