« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalności:

a) Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,

c) Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,

9. Podjęcie uchwały w sprawie przedstawiciela Rady Miejskiej w Radzie Gminnej Działalności Pożytku Publicznego w Pniewach. (druk 392/22, op. Kom. OKiSS) Sam.Referent Iwona Nowak

10. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2022. (druk 393/22, op. Kom. BiF) Skarbnik

11. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata na lata 2022-2032.(druk 394/22, op. K.BiF)Skarbn.

12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2022. (druk 395/22, op. K. BiF) Skarbnik

13. Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2023 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.

16. Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.

20. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2023. (druk 398/22) Przew. Kom. Rewizyjnej

24. Wolne wnioski i informacje.

25. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej