Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XLVIII sesji.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.
8.
Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalności:
a)
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
b)
Komisji Budżetu i Finansów,
c)
Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,
d)
Komisji Rozwoju Gospodarczego.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przedstawiciela Rady Miejskiej w Radzie Gminnej Działalności Pożytku Publicznego w Pniewach. (druk 392/22, op. Kom. OKiSS) Sam.Referent Iwona Nowak
10.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2022. (druk 393/22, op. Kom. BiF) Skarbnik
11.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata na lata 2022-2032.(druk 394/22, op. K.BiF)Skarbn.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2022. (druk 395/22, op. K. BiF) Skarbnik
13.
Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2023 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.
14.
Przedstawienie opinii komisji stałych oraz wniosków radnych.
15.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.
16.
Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.
17.
Dyskusja nad wniesionymi autopoprawkami i ich przegłosowanie.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2023-2032.(druk 396/22, op. K.BiF)Skarbn.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na rok 2023. (druk 397/22)
20.
Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2023. (druk 398/22) Przew. Kom. Rewizyjnej
21.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi. (druk 402/22)
22.
Przedstawienie planów pracy Rady Miejskiej i komisji stałych Rady na rok 2023.
23.
Interpelacje i zapytania radnych.
24.
Wolne wnioski i informacje.