Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z IV i V sesji.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.
8.
Informacja o funkcjonowaniu Pniewskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego.
9.
Ocena zasobów pomocy społecznej za 2018 r.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie bonifikaty od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów. (druk 69/19, opin. Kom. RG)
11.
Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych. (druk 70/19, opin. Kom. BiF)
12.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2019. (druk 71/19, opin. Kom. BiF)
13.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2019 – 2027. (druk 72/19, opin. Kom. BiF)
14.
Interpelacje i zapytania radnych.
15.
Wolne wnioski i informacje.