« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Przyjęcie porządku obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalności:

a) Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,

b) Komisji Budżetu i Finansów,

c) Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,

9. Podjęcie uchwały w sprawie przedstawiciela Rady Miejskiej w Radzie Gminnej Działalności Pożytku Publicznego w Pniewach. (druk 137/19, opin. K.OKiSS)

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Pniewy na rok szkolny 2019/2020. (druk 138/19, opin. K.OKiSS)

11. Podjęcie uchwały w sprawie zgody na zbycie nieruchomości lokalowej w miejscowości Pniewy. (druk 139/19, opin. K. RG)

12. Podjęcie uchwały w sprawie zgody na zbycie nieruchomości lokalowej w miejscowości Pniewy. (druk 140/19, opin. K. RG)

15. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2019 - 2028. (druk 143/19, opin. K. BiF)

16. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2019. (druk 144/19, opin. K. BiF)

18. Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2020 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.

20. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.

21. Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.

22. Dyskusja nad wniesionymi autopoprawkami i ich przegłosowanie.

27. Interpelacje i zapytania radnych.

28. Wolne wnioski i informacje.

29. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej