Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XIII sesji.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7.
Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.
8.
Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalności:
a)
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
b)
Komisji Budżetu i Finansów,
c)
Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,
d)
Komisji Rozwoju Gospodarczego.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przedstawiciela Rady Miejskiej w Radzie Gminnej Działalności Pożytku Publicznego w Pniewach. (druk 137/19, opin. K.OKiSS)
10.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Pniewy na rok szkolny 2019/2020. (druk 138/19, opin. K.OKiSS)
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zgody na zbycie nieruchomości lokalowej w miejscowości Pniewy. (druk 139/19, opin. K. RG)
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zgody na zbycie nieruchomości lokalowej w miejscowości Pniewy. (druk 140/19, opin. K. RG)
13.
Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Poznańskiej, Jasnej, Tęczowej i Jakubowskiej w Pniewach. (druk 141/19, opin. K. RG)
14.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2019. (druk 142/19, opin. K. BiF)
15.
Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2019 - 2028. (druk 143/19, opin. K. BiF)
16.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2019. (druk 144/19, opin. K. BiF)
17.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2020-2028. (druk 145/19, opin. K. BiF)
18.
Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2020 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.
19.
Przedstawienie opinii komisji stałych oraz wniosków radnych.
20.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.
21.
Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.
22.
Dyskusja nad wniesionymi autopoprawkami i ich przegłosowanie.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na rok 2020. (druk 146/19)
24.
Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2020. (druk 147/19)
25.
Przedstawienie planów pracy Rady Miejskiej i komisji stałych Rady na rok 2020.
26.
Przyjęcie oświadczenia w sprawie sytuacji finansów jednostek samorządu terytorialnego.
27.
Interpelacje i zapytania radnych.
28.
Wolne wnioski i informacje.