« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

12. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie dotacji na sfinansowanie prac przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – budynku kościoła pw. Św. Wawrzyńca w Pniewach.”

13. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania Pomoc gminy w zakresie dożywiania” na lata 2019-2023

14. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnie pomocy w zakresie dożywiania w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.

15. Podjęcie uchwały w sprawie: określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.

16. Podjęcie uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków i opłat oraz należności niepodatkowych, stanowiących dochód budżetu Gminy Pniewy instrumentem płatniczym, na którym przechowywany jest pieniądz elektroniczny.

22. Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2019 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.

25. Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.

26. Dyskusja nad wniesionymi autopoprawkami i ich przegłosowanie.

29. Przedstawienie planów pracy Rady Miejskiej i komisji stałych Rady na rok 2019.

30. Interpelacje i zapytania radnych.

31. Wolne wnioski i informacje.

32. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej