« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Informacja z działalności Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Centrum Kultury Pniewy.

9. Informacja o współpracy Gminy Pniewy z gminami partnerskimi.

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia trybu postępowania o udzielenie stowarzyszeniom ogrodowym prowadzącym rodzinne ogrody działkowe na obszarze Gminy Pniewy dotacji celowych z budżetu Gminy Pniewy, sposobu ich rozliczania i kontroli wykonywania zleconych zadań. (druk 118/25; op. Kom OKiSS) – Burmistrz Jarosław Szurka

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu rozliczania wykonywania usług sąsiedzkich. (druk 114/25; op. Kom. OKiSS) – Dyrektor CUS Bernadeta Markiewicz

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Programu Usług Społecznych w Gminie Pniewy na lata 2024-2026. (druk 115/25; op. Kom. OKiSS) – Dyrektor CUS Bernadeta Markiewicz

14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolu i oddziałach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Pniewy. (druk 116/25; op. Kom. OKiSS) – Kierownik Adrianna Chojan

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Kwilcz w sprawie powierzenia przez Gminę Pniewy Gminie Kwilcz zadania z zakresu organizacji dowozu ucznia niepełnosprawnego do placówki oświatowej. (druk 127/25; op. Kom. OKiSS)- Kierownik Adrianna Chojan

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Pniewy. (druk 119/25)- Przewodniczący Rady Paweł Prętki

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej Pniewy. (druk 120/25)- Przewodniczący Rady Paweł Prętki

19. Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych.(druk 121/25; op. Kom. BiF)- Skarbnik Elżbieta Bandurowicz

20. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2025. (druk 122/25; op. Kom. BiF)- Skarbnik Elżbieta Bandurowicz

21. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2025-2034. (druk 123/25; op. Kom. BiF)- Skarbnik Elżbieta Bandurowicz

22. Rozpatrzenie raportu o stanie gminy Pniewy za rok 2024

a) przedstawienie raportu o stanie gminy Pniewy za rok 2024 – Kierownik Magda Balcer,

b) debata nad raportem,

24. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pniewy za rok 2024:

a) przedstawienie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu gminy Pniewy za rok 2024 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego – Skarbnik Elżbieta Bandurowicz

b) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Jacek Piechocki,

c) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu za rok 2024 – Skarbnik Elżbieta Bandurowicz

d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Jacek Piechocki,

e) dyskusja nad sprawozdaniem finansowym i sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2024.

25. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2024 oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pniewy za rok 2024. (druk 125/25)

27. Interpelacje i zapytania radnych.

28. Wolne wnioski i informacje.

29. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej