« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Pniewy.

8. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych radnych, pracowników samorządowych oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy. Przewodniczący Rady/Burmistrz

9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLI/413/18 Rady Miejskiej Pniewy z dnia 6 czerwca 2018 r. w sprawie Regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw, wysokość i warunki wypłacania nagród i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Pniewy. (druk 194/20, op. Kom. OKiSS) Kierownik Ref. OKIS

11. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. (druk 197/20, op. Kom. RG) Kierownik Ref. MKiOŚ

12. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości na 2021 rok. (druk 198/20, op. Kom. BiF) Skarbnik

13. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od środków transportowych na 2021 rok. (druk 199/20, op. Kom. BiF) Skarbnik

14. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla potrzeb obliczenia podatku rolnego na 2021 rok. (druk 200/20, op. Kom. BiF) Skarbnik

15. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny sprzedaży drewna dla potrzeb obliczenia podatku leśnego na 2021 rok. (druk 201/20, op. Kom. BiF) Skarbnik

18. Interpelacje i zapytania radnych.

19. Wolne wnioski i informacje.

20. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej