« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Pniewy. Zastępca Burmistrza Gminy

9. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych radnych, pracowników samorządowych oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy. Przewodniczący Rady/Burmistrz

10. Przyjęcie obwieszczenia w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie Gminy Pniewy. (druk 270/21, op. Kom. RG) Kier. Ref. GKiOŚ/ Prezes PPK

11. Podjęcie uchwały w sprawie metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty na terenie gminy Pniewy. (druk 271/21, op. Kom. RG) Kier. Ref. GKiOŚ

12. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia umorzenia części pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. (druk 272/21, op. Kom. BiF) Kier. Ref. ŚZ

16. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny sprzedaży drewna dla potrzeb obliczenia podatku leśnego na 2022 rok. (druk 276/21, op. Kom. BiF) Skarbnik

18. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2021 - 2028. (druk 278/21, opin. K. BiF) Skarbnik

19. Interpelacje i zapytania radnych.

20. Wolne wnioski i informacje.

21. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej