« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Sprawozdania Przewodniczących komisji stałych Rady Miejskiej z działalności:

a) Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,

b) Komisji Budżetu i Finansów,

c) Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Społecznych,

9. Podjęcie uchwały w sprawie zgody na zbycie nieruchomości lokalowej w miejscowości Pniewy. (druk 292/21, opin. K. RG) Kier. Ref. GN

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia dotacji podmiotowej na 2022 rok dla Centrum Integracji Społecznej (druk 300/21, opin. K.BiF) Kier. CIS

11. Podjęcie uchwały w sprawie diet dla sołtysów. (druk 293/21, opin. K. BiF) Kier. Ref. AO

12. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały budżetowej na rok 2021. (druk 294/21, opin. K. BiF) Skarbnik

13. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2021 - 2028. (druk 295/21, opin. K. BiF) Skarbnik

14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2021. (druk 296/21, opin. K. BiF) Skarbnik

15. Przedstawienie projektu uchwały budżetowej na rok 2022 wraz z autopoprawkami oraz uzasadnieniem.

18. Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii komisji stałych oraz opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu.

19. Dyskusja nad wniesionymi autopoprawkami i ich przegłosowanie.

24. Interpelacje i zapytania radnych.

25. Wolne wnioski i informacje.

26. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej