« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z IV sesji.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja o przyjętych wnioskach komisji w okresie międzysesyjnym.

8. Informacja o współpracy Gminy Pniewy z gminami partnerskimi.

a) Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2018,

b) Pełnomocnika Burmistrza Gminy Pniewy ds. Profilaktyki za rok 2018,

c) Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego za rok 2018.

10. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Gminy Pniewy z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2018”.

11. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania nagrody za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury za rok 2018. (druk 46/19)

14. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Pniewy. (druk 49/19)

16. Podjęcie uchwały w sprawie informacji z realizacji „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla gminy Pniewy na lata 2018 – 2032” za rok 2018. (druk 51/19)

17. Podjęcie uchwały w sprawie „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Pniewy w 2019 roku”. (druk 52/19)

22. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulicy Spichrzowej w Pniewach. (druk 58/19)

23. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przemysłu i usług w Pniewach przy ul. Wronieckiej. (druk 59/19)

25. Podjęcie uchwały w sprawie poboru w drodze inkasa podatku od nieruchomości, podatku leśnego i podatku rolnego od osób fizycznych. (druk 61/19)

26. Podjęcie uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz poboru opłaty w drodze inkasa. (druk 62/19)

30. Interpelacje i zapytania radnych.

31. Wolne wnioski i informacje.

32. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej